Avatar billede m1kkelj Nybegynder
16. juli 2012 - 20:50 Der er 4 kommentarer

Hjælp - Min windows gider ikke at åbne

Hej folkens. Jeg ville lige høre jer til råds, eftersom min bærbars windows ikke gider at åbne, og jeg kan simpelthen ikke få det til at virke. Det hele skete pludseligt, da jeg sad og surfede på nettet. Computeren lukkede, og jeg fik blue screen, som i nok alle ved hvad er. Jeg har virkelig prøvet alt, (jeg selv mener) jeg kan gøre. Alle tingene man overhovedet kan når man tænder computeren. F2, alle tingene når man trykker F8 og hvad ved jeg.. Lige gyldigt hvad jeg næsten gør, bliver den ved med at komme med denne såkaldte "bluescreen", når jeg prøver at komme ind på min windows.
Jeg tænkte, at der sikkert var nogle der vidste, eller i det mindste havde nogle idéer til, hvad jeg kunne prøve at gøre?

Billede af det jeg kalder bluescreen: http://www7.pic-upload.de/16.07.12/ct7ri589k99h.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
16. juli 2012 - 21:51 #1
Hej og velkommen til.
Hvilket system kører du?
Det ser ud til det er en fejl i din boot sektor på disken.
Har fundet en video der beskriver hvad man kan gøre:
http://www.youtube.com/watch?v=ZlV7093u9pI
Avatar billede m1kkelj Nybegynder
16. juli 2012 - 23:53 #2
Windows 7
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 00:11 #3
hej m1kkelj

det har jeg også være ud sat for mange gange

det du skal gøre du skal sørge for at der ingen USB hardware  tilslutning til computeren og skal du ind i bios  og se om den booter fra hdd (som den skal )  og vis det ikke booter fra hdd  så slå den fra og genstart pcen og så skal du i bios igen og slå den til igen  og vil det ikke dur så prøv og boot fra cd/dvd eller usb eller boot de  med www.bootdisk.com eller den nyde www.ultimatebootcd.com  denne her kan fix op start problemer www.hiren.info/pages/bootcd
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2012 - 07:31 #4
brug hirens

http://www.hiren.info/pages/bootcd

se under

System Information Tools

her ligger BlueScreenView 1.40 som du kan bruge

du brænder hirens som en bootbar cd og booter op på den

du kan download den her

Filename: Hirens.BootCD.15.1.zip

http://www.hirensbootcd.org/download/

m.v.h