Avatar billede rohein Nybegynder
13. juli 2012 - 03:15 Der er 11 kommentarer

Wordpress fejl

Hej.
Jeg har fået lavet en webshop (Miss-diva.dk) i wordpress, men billederne bliver ikke vist, jeg kan se den viser en forkert stig, selvom stigen er korrekt i wordpress-kontrolpanel.

Hvad kunne være gået galt?
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
13. juli 2012 - 03:41 #1
Det bliver lidt svært at hjælpe dig, med så sparsomme oplysninger. Hvilke billeder er det vi taler om her? Kan godt regne ud at det er af dine produkter, men oplysninger om hvordan de bliver tilføjet kan vise os hvor vi skal kigge efter problemer.

Derudover, eksisterer Miss-diva.dk ikke, og så er WordPress måske ikke lige det system jeg havde valgt til en webshop.
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juli 2012 - 04:56 #2
Er det den her du snakker om http://www.missdiva.dk/ ?? det er altså ikke wordpress..
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
13. juli 2012 - 05:10 #3
Ved ikke med dig, tobrukDk, men jeg synes ikke ligefrem det ligner en webshop. :)
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juli 2012 - 06:08 #4
altså hvis vi snakker om http://miss-diva.dk/ så kan jeg godt lide den fordi der er intet på den :D hahaha loool

men snakker vi om http://www.missdiva.dk/ så skulle han nok sidde sig nede og lærer lidt om cms system og wordpress og webshop og osv..
Avatar billede rohein Nybegynder
13. juli 2012 - 16:30 #5
Undskyldden hedder: miss-diva.eu
Avatar billede tobrukDk Novice
13. juli 2012 - 19:26 #6
det er klart, hvis du prøve kigge her

/hsphere/local/home/missdiva/miss-diva.eu//wp-content/uploads/2012/06/15c1-69741_137x121.jpg

Ret det til det her,,

miss-diva.eu/wp-content/uploads/2012/06/15c1-69741_137x121.jpg
Avatar billede rohein Nybegynder
13. juli 2012 - 20:03 #7
Jamen, hvor retter jeg den, indstillinger ser fint ud i wordpress cpanel :(
Avatar billede tobrukDk Novice
14. juli 2012 - 03:16 #8
det gør du med 100% inde i din admin del på wordpress
Avatar billede tobrukDk Novice
14. juli 2012 - 03:17 #9
ellers kontakt dem fra du har hosting hos og spørger dem om de vil klare det for dig eller sige hvor hen det er ?
Avatar billede rohein Nybegynder
14. juli 2012 - 06:21 #10
det kunne de ikke hjælpe mig med :/
Avatar billede tobrukDk Novice
16. juli 2012 - 03:49 #11
Prøve kig rundt ind i dit Kontrolpanel, og se om du synes der er noget som ser mærkeligt ud eller ligne..

Hvis du ikke kan finde noget som helst, er du velkommen til kontakt mig privat så kan det være måske være at jeg vil kigge på det, men det skal være endnu weekend. :)