Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2012 - 21:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Visual Basic 2010 og C#

Hej
Ja nu er jeg jo bange for, at jeg igen har kvajet mig, men jeg ville jo meget gerne programmere i C#, og dertil troede jeg, at jeg kunne bruge Visual Basic 2010,men jeg kan ikke se, at IDE.en
understøtter C#.
Er det mig der tager fejl, eller er der en opdatering jeg ikke har fået fat i.

M.v.h.
Ole
Avatar billede arne_v Ekspert
09. juli 2012 - 22:03 #1
VB.NET og C# er forskellige sprog.

Hvis du henter den gratis version af Visual Studio, saa findes der baade en C# og en VB.NET version - bare tag den rigtige.

Visual Studio i betalings version kan begge sprog.
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
09. juli 2012 - 22:21 #2
Jeg laver nogle gange nogle små C# programmer på hobby niveau. Til at skrive programmerne bruger jeg "Microsoft Visual C# 2010 Express". Det er gratis at downloade.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2012 - 10:20 #3
Hej
Jeg siger tak til arne_v og bjarnefilm, og jeg har nu fundet ud af det således at min Visual Studio også kan klare C#.
Kunne bjarnefilm ikke skrive et svar, således at jeg kunne give ham de point han fortjener, da det nok mest var ham der gav mig det rette vink.
Ellers er jeg jo nødt til at give mig selv pointne, og det kan jo ikke være rigtigt.
Bare for at lukke denne tråd.
m.v.h.
Ole
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
16. juli 2012 - 00:57 #4
Mange tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2012 - 08:59 #5
Hej
Nu håber jeg, at jeg kan give point, jeg har prøvet flere gange.
m.v.h.
Ole
Avatar billede bjarnefilm Juniormester
01. september 2012 - 15:09 #6
Du har ikke givet point endnu.
Du skal sætte et flueben og trykke på 'accepter'.