Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2012 - 20:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

dual-boot med windows 7 og Windows 8 Consumer preview

hej eksperten  jeg har  har haft lavt dual-boot med windows 7 og Windows 8 Consumer preview  og det virkede fint jeg har formater min pc  MEN nu kan jeg  ikke huske hvordan jeg får dual boot med 7 og 8 ????? dual-boot med windows 7 og Windows 8 Consumer preview ser såen dan du http://techingiteasy.files.wordpress.com/2012/03/choos-os2.jpg

når jeg påver og installer  windows 8  gør  jeg det via usb  men når jeg skal  vælge min disk kommer jeg hel til at formater  pcen :(((  hvordan skal jeg gør for det virker  er det ikke noget at gør med VHD
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2012 - 11:32 #1
nu dur det :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2012 - 12:25 #2
jeg har lavet en guide om hvordan man gør www.eksperten.dk/guide/1503