Avatar billede Topbanana Nybegynder
03. juli 2012 - 11:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke boote fra win 7 cd

Hej

Min stationære PC er i problemer. Jeg har hentet nogle opdateringer til bla. win live essentials og herefter kunne jeg stort set ikke åbne nogle programmer, enhedshåndtering, systemgendannelse eller lignende. Jeg prøvede derfor med systemgendannelse fra startmenuen, men det lykkedes ikke. Nu kan jeg hverken starte windows normalt eller via fejlsikret tilstand. Jeg får sort skærm og dialogboksen:

""Initialisering af interaktiv logonproces mislykkedes"

Jeg vil nu gerne bare installere windows igen og starte helt fra bunden og forhåbentlig få slettet alt på harddisken osv. Jeg mister jo en masse data, men jeg håber at jeg har backup af det meste.

Mit problem er imidlertid, at jeg ikke ved hvordan jeg skal komme igang med at geninstallere windows når jeg ikke kan komme ind i windows. Fra setup (F2) har jeg kigget under "Boot", men jeg kan ikke se at der er mulighed for at vælge boot fra CD, hvilket jeg troede var løsningen. Jeg har også prøvet at gå ind i avancerede indstillinger, hvor jeg kan vælge reparer computeren - hvilket ikke virker, men heller ikke her kan jeg se en mulighed for at geninstallere windows men kun muligheder for systemgendannelse til et tidligere tidspunkt, hvilket blot resulterer i fejlmeddelelser.

Så hvordan har jeg lige mulighed for at få geninstalleret windows og starte det hele forfra.

Håber meget i kan hjælpe.

Mvh
Rune
Avatar billede Topbanana Nybegynder
03. juli 2012 - 11:34 #1
Jeg har skrevet et nyt indlæg i en anden kategori. Skriv venligst eventuelt svar der.

Mvh
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2012 - 11:47 #2
Ok men så læg lige et svar her og accepter det, så spørgsmålet er lukket.
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2012 - 14:09 #3
Hvad er linket til den anden tråd ?
Avatar billede tiger_dk Mester
03. juli 2012 - 14:10 #4
fundet, http://www.eksperten.dk/spm/965506 ! men husk at lukke her ved at lægge svar og acceptere
Avatar billede Topbanana Nybegynder
03. juli 2012 - 14:16 #5
Cool, lukker den lige her så.