Avatar billede C-SG Nybegynder
02. juli 2012 - 08:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar?

Hej,

Jeg skal til at have udskiftet min bærbare og leder nu i håbet om at finde en der er bedre end den jeg har (Acer Timeline 5810, som er så langsom at det halve kunne være nok).
Jeg skal for så vidt ikke bruge den til andet end mail, netsurfing, et par enkelte spil på nettet, iTunes og konvertering af musik og film til iPhone/iPad.
Jeg har besluttet mig for at det skal være en 13" og den må ikke koste mere end DKK 6.000 (gerne mindre hvis det kan lade sig gøre).
Jeg har kigget lidt på Lenovo IdeaPad Z370 - er den noget værd?
Kom gerne med forslag ud over det.

På forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juli 2012 - 10:14 #1
Hvis du kan bruge 14" nem at vedligeholde nem at rengøre
http://www.medion.com/dk/electronics/cat/Standard+b%C3%
A6rbar/standard_notebooks_18?selectFacet=31&page=1&hitsPerPage=10
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. juli 2012 - 10:15 #2
Avatar billede C-SG Nybegynder
19. juli 2012 - 06:49 #3
Ikke aktuelt mere