Avatar billede freeclaw Nybegynder
30. juni 2012 - 11:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spoolsw.exe fejl

hej er ny her

min cpu kører med 100% hele tiden og gør pc'en langsom min bror har kigget på den og siger jeg har fået en ( spoolsw exe ) men kan ikke fjerne den og sagde jeg skulle spørge herinde.

har windows xp
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juni 2012 - 11:35 #1
Hvis der skulle stå Spoolsv og ikke W
Er du sikker på  at det ikke bare er din printer der har en del jobs der ikke er afviklede spoolsv.exe er Windows Printer Spooler, som er en proces der startes når du vil printe et eller andet ud.
Har du et print job liggende i kø til din printer?
Hvis du har filer liggende i C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS, så slet dem og problemet forsvinder.e er eller kan afvikles? hvis altså der skullen stå
Avatar billede freeclaw Nybegynder
30. juni 2012 - 13:14 #2
ja der skulle havde stået spoolesv men der var ikke noget i C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS mappen er tom
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2012 - 13:19 #3
stop og start den service

http://www.gratisimage.dk/image-D239_4FEEE068.jpg

man opretter spørgsmål som kommentar
man besvarer med kommentar
svar er kun til lukning af spørgsål hvis du ikke opnår neget

hvis du opnår noget beder du vedkommende lægge et svar du accepterer eller flere - dit valg

m.v.h
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juni 2012 - 13:28 #4
nu gider jeg sgu ikke eksperten mere jeg har lige skrevet et længere indlæg og når man trykker Opret sker der ikke en skid:-((
Avatar billede freeclaw Nybegynder
30. juni 2012 - 13:35 #5
så har prøvet at stoppe og starte http://www.gratisimage.dk/ (...) stadig 100 % cpu
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. juni 2012 - 15:24 #6
Hvad skal man se efter der????
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2012 - 16:07 #7
png eller jpeg billede indsætter du og oplader og vælger billede og indsætter her

m.v.h.
Avatar billede freeclaw Nybegynder
30. juni 2012 - 18:43 #8
sry det er det link Treatmenice gav i #3 jeg har prøvet men der sker ikke noget, stadig 100% cpu og processerne viser ikke noget alle på 0
Avatar billede freeclaw Nybegynder
03. juli 2012 - 08:21 #9
tak ingen hjælp der :-(
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2012 - 09:08 #10
her er en anden løsning

hent hirens og brænd den som en bootbar cd og boot op på den

http://www.hiren.info/pages/bootcd

den kan fjerne vira og andet skrammel - se under

Antivirus Tools

der ligger indtil flere der kan

hent dewn her et stykke nede
http://www.hirensbootcd.org/download/

Filename: Hirens.BootCD.15.1.zip

man opretter spørgsmål herinde som kommentar
man svarer med kommentar
svar er KUN til lukning af spørgsmål hvis du ikke opnår noget

hvis du får løsningen beder du vedkommende lægge et svar du accepterer

m.v.h