Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2012 - 21:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Syntaksfejl

Problem:
Når jeg forsøger at logge på netbank med NEM-ID kommer beskeden "Der er en syntaksfejl" 2 gange. Det går meget og irriterende langsomt med at logge på, men den kommer hver gang. Nordea support kan ikke løse problemet. Nogle forslag til løsning???
Avatar billede finb Ekspert
26. juni 2012 - 21:54 #1
Jeg ville skifte bank
finb
Avatar billede tiger_dk Mester
11. juli 2012 - 21:29 #2
Hvad styresystem har du ?
Avatar billede tiger_dk Mester
15. juli 2012 - 00:49 #3
har du fået løst det her ?
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2012 - 13:30 #4
Win 7
Avatar billede Slettet bruger
27. juli 2012 - 13:30 #5
Nej desværre. Problemer er der stadig :-(
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2012 - 17:04 #6
Har løst problemet blot ved at bruge google chrome
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester