Avatar billede nos47 Nybegynder
15. juni 2012 - 22:01 Der er 1 kommentar

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!

HEJ ALLE.

Jeg har i en uge nu haft problemer med internet connection herhjemme.

PROBLEM: Hver gang jeg skal bruge internettet virker det kun delvist, det taber forbindelse. når jeg så trykker på ikonet nede til højre på proces linjen så virker det pludselig igen i 10 sekunder og så går den død igen????

PS. jeg bruger logitech wireless play adapter som internet connecter. Har stationær.

Det virkelig belastende!!!!!!! Håber nogle kan hjælpe!!!!!

Mvh. mr. frustrerende!!!!!!
16. juni 2012 - 08:08 #1
Velkommen til E. ...

(Ikke specielt sigende overskrift ???)

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?