Avatar billede 08t23 Nybegynder
14. juni 2012 - 10:40 Der er 2 kommentarer

Windows på mac????

Hej derude :)

Jeg er for at være helt ærgerlig ikke helt stærk i computer-halløj. (Gennemsnitlig pige).

Nå, men har en mac og kunne godt tænke på at få windowsstyresystem på computeren sideløbende med mac osx eller hvad det nu hedder. ;)

Hvilke fordele og ulemper er der???

Jeg ved ikke helt hvordan jeg gør, hvis jeg altså beslutter at gøre det. Findes der en "Step-by-step Guide" for sådan nogle som mig...

På forhånd tak!!! :D
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2012 - 10:44 #1
Avatar billede 08t23 Nybegynder
14. juni 2012 - 10:46 #2
Jeg prøver at kigge på det.

Tak :)