Avatar billede pallepopmand Nybegynder
13. juni 2012 - 18:26 Der er 1 kommentar

Hjælp med login system og menu.

Hejsa!
Jeg er gået i gang med en nye side der gerne skulle hedde WorldOfGamerz.dk, så er gået igang med kodningen. Fandt et tema at lave det udfra og står nu med det problem at jeg ikke kan finde et passende login script. Den tager jeg først.
Først og fremmest ligger der en test af siden på mit webhost: http://parnex.com/maa-ikke-slettes/patrick/test/index.html, ved godt at det er html men har tænkt mig at lave det til PHP. Det jeg så ville høre om, det var om der er en der kan lave et simpelt login system, eller guide mig til det, er stadig lidt nybegynder i PHP, og det skal siges at jeg har MySQL database klar til det.
Det jeg godt kunne tænke mig er at nede under menuen til venstre er der et sted man kan logge ind. Men når man er logget ind skal der være et avatar også links som "Min profil", "Venner", og selvfølgelig "Logud". Også kunne jeg godt tænke mig at man skulle kunne skrive til hinanden. Ved at det er en større ting. Hvilket også gør at jeg vil smide mange point i det.
Så er der 2 ting jeg mere godt kunne tænke mig til hjælp til. Det er at få lavet siden til PHP også få gjort så menuen, footer og header er i hver sin fil, da jeg syntes det er for besværligt at ændre alle filernes menu. Også er det at jeg ikke rigtig kan få lov at skrive på billederne i menuen.
I kan tjekke kildekoden, det er jo lavet i HTML og derfor kan i se præcis hele min side. Men hvis nogle kan hjælpe mig med dette er der 200 point til den der kan, ville have givet 1500 men det kan jeg åbenbart ikke.
//Patrick
Avatar billede Denarn Nybegynder
23. juni 2012 - 19:41 #1
Hej.

Jeg læste lige på din testside, og så at du ville lave et community, for flere slags spil, istedet for kun ét, da du ikke mener der er nogle af dem.

- www.Gaming.dk - Kæmpe stort community, er meget inde i Counter Strike: Source, League of Legends, der kommer snart StarCraft, lidt Battlefield osv.

Dette var dog ikke for at knuse din drøm om et community, men mere for at pointere at der rent faktisk findes sådan et site.