Avatar billede JaappeDK Nybegynder
13. juni 2012 - 11:16 Der er 3 kommentarer

Mac opstarts problemer

Hej Alle.
Igår aftes løb min MacBook Pro tør for strøm. Da jeg ville starte den så kom æblet og en lille bar nedenunder. Efter noget tid så fjerner baren sig. Men den bliver ved med at stå med æblet og den cirkel hvor den kører rundt og rundt og rundt - og der sker intet.

Opstarts lyden er væk. - jeg prøvede at bruge alt+æble+r+p - men der sker ikke rigtig noget.

Er der en som kan lave en guide step by step til at jeg kan få det op igen. (;

Håber I kan hjælpe
Jeppe
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2012 - 12:25 #1
Hej Jeppe og velkommen.
Nu kører jeg ikke Mac, men når en Windows bærbar gør dette, er det en god ide at fjerne alt strøm fra den og holde startknappen nede i ca 30 sek. Genmonter strøm og prøv igen.
Der sker det at bundkortet aflades helt ved denne operation og pc kan starte igen.
Det er et forsøg værd.
Avatar billede JaappeDK Nybegynder
17. juni 2012 - 15:34 #2
Det hjalp ikke, så er stadig åben for forslag.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. juni 2012 - 16:17 #3
Ikee andre bud desværre.
Andre der ser tråden??