Avatar billede ksand Nybegynder
12. juni 2012 - 13:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CRM system i ASP eller ASP.net

Hej allesammen

Jeg er søger et simpelt CRM system i ASP, hvor jeg kan tilføje mine kunder og flytte dem imellem nogle kategorier efter hvilket produkt de har og hvor ofte deres produkt skal efterses.

Nogen der kender et simpelt system der kan bygges videre på?

Er ASP helt outdated så det skal hedde ASP.NET nu ?

Glæder mig til at høre fra jer
Avatar billede supertekst Ekspert
12. juni 2012 - 13:55 #1
Skal det være web-baseret?

og så velkommen til Eksperten..
Avatar billede ksand Nybegynder
12. juni 2012 - 14:22 #2
Mange tak :)

Havde tænkt mig at det skulle være web-baseret ja.. evt. man senere kunne koble det op på et program så man kunne styre det uden at gå på nettet? men det er ikke det vigtigste pt. Det er et webbaseret system.

Syntes bare ikke det er nemt at finde noget at bygge videre på. og har overvejet om det skal være i ASP, det er det jeg er bedst til, men det ser ud somom det er lidt outdated?

fortsat god dag og tak for hurtig respons
Avatar billede arne_v Ekspert
12. juni 2012 - 17:44 #3
ASP har vaeret outdated i 10 aar (siden ASP.NET udkom i 2002).
Avatar billede ksand Nybegynder
27. juni 2012 - 14:18 #4
Jeg valgte at gå PHP vejen, det er noget nemmere end asp.net