Avatar billede gatehazker Nybegynder
08. juni 2012 - 17:15 Der er 1 løsning

My book world edition halvt fyldt

jeg lidt af et problem jeg har en My book world edition på 1 tb men den går i stå når jeg prøver at overføre så der er mere end halv fyldt og jeg bruger ntfs med vista
Avatar billede amandas2 Nybegynder
08. juni 2012 - 18:21 #1
Jeg har haft samme problem med begge mine My book og for mig lykkedes det når jeg bruger et ftp program til filoverførsel (FileZilla).