Avatar billede mccookie Seniormester
08. juni 2012 - 10:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet via en anden computer

Hej,

Jeg har en windows pc med Win7 og tænker at ville trække alt mit internet derigennem. Således at jeg kan "nøjes" med at vedligeholde en sikkerhedspakke til alle mine computere på netværket. Ligeledes kan jeg også tilføje fælles VPN klient etc.

Men hvordan gør jeg lige?

Jeg er klar over at det kræver 2 netkort.
Avatar billede mccookie Seniormester
08. juni 2012 - 10:27 #1
Og bonussen kunne jo være at bruge den til fælles firewall, og kun route trafikken videre via routeren.
Avatar billede Quarks Nybegynder
08. juni 2012 - 10:42 #2
Hvis du har en wifi så du kan dele forbindelsen uden kræver 2 netkort:
http://windows.microsoft.com/en-us/windows-vista/Using-ICS-Internet-Connection-Sharing
Avatar billede mccookie Seniormester
10. september 2012 - 12:02 #3
Lukker, intet svar til spørgsmålet