Avatar billede popkonge Nybegynder
06. juni 2012 - 17:44 Der er 4 kommentarer

Billig Wifi dongle til Philips Bluray Afspiller?

Jeg har en Philips Bluray Afspiller som har mulighed for at køre bla. Youtube via en Dongle,er der nogle som ved hvor man kan købe en
billigt? Har set man kan få Philips egen til 499 kr men leder efter
en BILLIG løsning, har hørt at nogle siger at Netgear WNDA3100 Dual Band Wireless-N virker?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2012 - 19:22 #1
philips via holland
Avatar billede popkonge Nybegynder
06. juni 2012 - 19:58 #2
via Holland?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. juni 2012 - 13:01 #3
http://www.philipsstore.nl/store/
dels er det originale varer, dels ligger philips i holland, så de er nok billigere på hjemmemarkedet - og da det er i eu, så er du stadig sikret.
Avatar billede popkonge Nybegynder
07. juni 2012 - 15:09 #4
Tak for linket men den er udsolgt men god pris;)