Avatar billede ny89 Nybegynder
06. juni 2012 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logoer på hjemmesider

Kender I nogle teoretikere eller erfarne web-designere, som synes at for mange logoer med henvisning til facebook osv. kan fremstå utroværdigt og dårlig brugervenlighed??

Gerne henvisninger til nogle hjemmesider, som understøtte det.
Avatar billede Himbear Nybegynder
06. juni 2012 - 13:05 #1
Ikke lige umiddelbart, men jeg synes at det afhænger af hvad hjemmesiden skal præsentere. Jeg har for nylig lavet et webdesign til en hjemmesider der sælger lægeydelser og dér fravalgte vi bevidst at have henvisninger til sociale medier. Men du kan jo se at jeg ikke holder mig tilbage på min egen hjemmeside :-)

Hvad synes du selv?
Avatar billede ny89 Nybegynder
06. juni 2012 - 13:14 #2
Hvis man både har links og logoer, der henviser til det samme, så synes jeg selv det kan være for meget. Men som du selv siger, så kommer det an på, hvilken slags hjemmeside det er :)

Hvad med restauranter, caféer el.lign. ?
Avatar billede Himbear Nybegynder
07. juni 2012 - 10:06 #3
Til de fleste firmaer synes jeg godt man kan placerer en "Synes godt om" knap, som jeg har gjort her ...
http://www.holmblads.dk/

En cafés målgruppe er jo i de fleste tilfælde Facebook-brugere, så det er også fint. Men hvis det er et meget fint sted, så vil det nok trække det meget ned. Det bliver meget jordnært og lidt allemandseje. På restaurant Noma har de godt nok også et link til twitter, men det er lige for at jeg synes det er upassende.
Avatar billede ny89 Nybegynder
08. juli 2012 - 16:28 #4
Tino_bh smid et svar :)
Avatar billede ny89 Nybegynder
14. april 2013 - 16:55 #5
Jeg lukker tråden :)