Hvis man har en virksomhed, så skriver man da adresse i footer af alle sider, oftest ihvertfald.
Google tager hele siden som en helhed - men vægter godtnok h1 -> h6 og andre ting og sager.
I google er din title og din description meta tags egentlig næsten de eneste der har noget vægt, dog er der også meta tags til sharing -
https://developers.facebook.com/docs/share/<meta property="og:title" content="title" />
<meta property="og:description" content="description" />
<meta property="og:image" content="thumbnail_image" />
for facebook og
Google +
http://www.google.com/intl/en/webmasters/+1/button/index.html<!-- Update your html tag to include the itemscope and itemtype attributes -->
<html itemscope itemtype="
http://schema.org/"><!-- Add the following three tags inside head -->
<meta itemprop="name" content="Title of your content">
<meta itemprop="description" content="This would be a description of the content your users are sharing">
Og sådan kan man blive ved, der er diverse meta tags - men det vigtigste er at du har en Google Places konto så du findes på google maps, du har kædet din Webmastertools sammen med din side og analytics.
Det er lige det jeg kan komme på nu som et hurtigt svar :)