Avatar billede KlausBB Nybegynder
01. juni 2012 - 17:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ctrl + X viker ikke

Hej Eksperter

jeg har fået et lille problem

efter jeg havde rykket min PC lidt rundt, kom jeg til at trykke på nogle knapper og nu virker min "ctrl + x" (klippe) knap ikke mere :-(

dette er pænt belastende da jeg tit bruger klippeværktøjet ifm. mit studie.

"ctrl + c" og "ctrl + v" virker fint.

dette er et problem i alle programmer, og ikke kun office pakken

jeg glæder mig til at høre om folk har en løsning :-)

mvh. Klaus
Avatar billede opt Nybegynder
01. juni 2012 - 20:28 #1
jeg har ikke løsningen, men indtil den er fundet kan du jo bruge: Shift+Delete i stedet for Ctrl+X
:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 08:36 #2
en harmløs systemgendannelse til før du flyttede pc kan ikke løse dit problem?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 08:42 #3
Eller en reparation af office pakken.

Man får nemlig muligheden for reparation hvis man vælger at man vil afinstallere den.
Avatar billede KlausBB Nybegynder
02. juni 2012 - 14:26 #4
Jeg fandt ud af det

det var mit skype der havde tilegnet en hotkey (nemlig ctrl + x)

og det overwritede så min ctrl + x i resten af windows, så længe skype var åbent.

det er nu deaktiveret og ctrl + x virker igen (yaaaha)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. juni 2012 - 16:59 #5
Okay. Læg dit næste indlæg som svar og accepter dette, da du løste problemet selv.
Avatar billede KlausBB Nybegynder
02. juni 2012 - 17:15 #6
done