Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2012 - 20:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke connecte til netværket

Hej alle sammen.

Jeg har nu gemmen hele dagen ikke kunne oprette forbindelse til mig egentlige netværk.

Dog, har jeg 2 gange i løbet af dagen kunne komme på det rigtige netværk, men så har den sluppet forbindelsen.

Jeg har prøvet at slukke og tænde min router uden nogen indvirkning. Har også prøvet at nulstille den, dog også uden nogen indvirkning.

Jeg er bange for at mit netkort måske er gået i stykker.

Nogen der kan hjælpe mig og hvilke informationer skal i bruge? :)

Mvh Michael Dumstrei
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 21:36 #1
Hej Michael
Prøv at deaktivere din firewall midlertidigt, og se om du så kommer på.
Viser der sig nogle fejl i enhedshåndteringen (anmærkninger)
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2012 - 21:51 #2
Har nu deaktiveret min firewall, men den vil stadig ikke connecte.
Der bliver ikke vist nogen anmærkninger i enhedshåndteringen, og netværkskortet er opdateret.
Avatar billede Slettet bruger
29. maj 2012 - 21:53 #3
Hvis jeg kører en fejlfinding, så står der følgende.
"Windows kan ikke oprette forbindelse til det skjulte netværk 'navn'"

Dog kan jeg sagtens få adgang til netværket med min telefon.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. maj 2012 - 22:31 #4
Er det når du har telefonen på netværket du ikke kan logge på med pc?
Avatar billede Slettet bruger
03. juni 2012 - 20:33 #6
Jeg har nu fundet ud af mit problem.

Mit netkort må være fuldstændig færdigt. :-/
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2012 - 08:44 #7
Det fortår jeg ikke, hvis du kan bruge telefonen over netkortet???