Avatar billede richardjensen Seniormester
28. maj 2012 - 19:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

prg. svarer ikke på grund af langvarig script !

Denne melding får jeg ved fx. google.
Længere tilhøjre på samme linie står der 'stop script' , og et museklik der kan lukke script kortvarigt,- men kort efter bliver der igen blokkeret.
Hvad gør jeg ved det ?
Kører win 7 home premium.
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2012 - 20:57 #1
er det en offentlig side, eller noget du udvikler? i sidste tilfælde kan det være et uendeligt loop i koden.
Kører du med mobilt bredbånd og har dårlig dækning, så kan hastigheden falde så meget, at du får en lignende tekst.
Avatar billede richardjensen Seniormester
29. maj 2012 - 14:00 #2
Problemet viste sig,når jeg var på nettet, div programmer  , -
ikke 'hjemmebryg med evighedskarussel'.
Kører alm. VDSL (TDC home trio).
Det lader til,at problemet er forsvundet - i går fjernede jeg et par prg's (bl.a. ActiveX) - bare et 'slag i luften' uden særlig mistanke, ---- (Kan det være. "Blind høne finder også korn" ? )
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2012 - 14:09 #3
ok - læg et svar selv, så du kan lukke.
Avatar billede richardjensen Seniormester
30. maj 2012 - 09:21 #4
Lukker
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
26. juni 2012 - 17:29 #5
Jeg var i færd med at oprette samme spørgsmål, men fandt så dette. Jeg ved ikke om jeg blot kan fortsætte, men prøver:
Jeg har i den sidste uge haft det samme problem, og afinst. derfor bl.a. ActiveX, men hos mig hjalp det ikke. Det kommer bl.a. når jeg besøger min bank, men også på andre almindelige sider.
Avatar billede spaetten26 Nybegynder
14. oktober 2012 - 18:07 #6
Jeg prøver at lukke dette spørgsmål, da det ikke løngere er interessant, da jeg har fået ny computer og problemet (derfor) ikke eksistere længere