Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2012 - 18:32 Der er 3 kommentarer

Minecraft Recorder.....

Kan nogen give mig nogen link til et Screen recorder til Minecrfat som er godt og er 100% gratis .... skal hverken have FRAPS,Gamecam,Bamandi,Wegame....... Da de lagger for meget og har problemer med det?:/
Avatar billede Blueeyez Mester
27. maj 2012 - 18:32 #1
Prøv med Camstudio-Recorder (Gratis) :)
Avatar billede Blueeyez Mester
27. maj 2012 - 20:32 #2
Vil os anbefale dig udner: Options -> Video options at skifte til Microsoft video 1 eller indeo video 5.10 (Medmindre du er tilfreds med de andre, ved mig laggede det, men skyldes nok et ikke alt ikke alt for nye grafikkort)
Avatar billede madsbach Nybegynder
29. maj 2012 - 17:43 #3
Ingen hacks tak - heller ikke selvom det hjælper spørger.

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin