Avatar billede jakobdo Ekspert
22. maj 2012 - 10:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP, UPLOAD og IIS

Hej,
jeg sidder og forsøger at lave en helt simpel upload via IIS og PHP.
Mine uploads går "godt".
move_uploaded_file() melder filen er korrekt flyttet.
Filen ender også hvor jeg forventer, men...
Filen har korrekt størrelse, men filens indhold er "tomt"..
I hex-view, kan jeg se alle typer filer har "indhold" 00 på samtlige pladser.

Hvad mangler jeg?
Filen skriver jo i første omgang, så der er write-permissions.
IIS kører på en windows 2008 R2, hvis det siger nogen noget.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. maj 2012 - 03:54 #1
Hvordan har du integreret PHP med IIS? (CGI? FastCGI? ISAPI?)

Bruger du en thread safe eller en ikke thread safe build af PHP?
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. maj 2012 - 08:27 #2
PHP er installeret som ISAPI.
Mener jeg valgte thread-safe, men hvordan kan jeg tjekke dette?
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. maj 2012 - 09:07 #3
Hej arne_v,
jeg fandt en tråd, som forklarede jeg "bare" skulle tjekke via phpinfo();
Og den melder:
Thread Safety: enabled
Avatar billede jakobdo Ekspert
18. juli 2012 - 20:33 #4
Arne_V: Smid et svar, jeg opgiver at løse det, da jeg "løste" det ved at flytte løsningen til en linux boks.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juli 2012 - 02:15 #5
jeg synes ikke at jeg har fortjent point her
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. juli 2012 - 07:49 #6
Så lukker og snupper jeg dem selv.
Tak for din tid. :o)