Avatar billede chino2990 Nybegynder
18. maj 2012 - 22:22 Der er 1 kommentar

Transponere

Jeg sidder med et lille problem.
Det jeg godt kunne tænke  mig, var at få en række vandrette cellers indhold transponeret til lodrette kolonner..har prøvet funktionen transponer og den virker...men mit spørgsmål er så om det er muligt at transponere på en sådan måde at man efterfølgende kan "trække" i den  lodrette kolonne for at få formlerne ført videre hvorefter den så skal føre den vandrette transponering videre...er det til at forstå??

tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Christian
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
26. maj 2012 - 00:51 #1
ikke helt.
Når du vender en matrix 90 grader, er det vel fordi den skal ''trækkes i den anden retning''?