Avatar billede viuf Juniormester
17. maj 2012 - 16:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Yahoo - mails bliver sendt fra min mail-adr.

Bruger Yahoo-mail.
Nu får nogle af mine kontakter (ikke alle omkring 10) mails fra min konto uden jeg har skrevet dem.
De ligger ikke i sendt post.
For ca. 5 uger siden fik jeg 1 mail fra en af mine kontakter som jeg troede var en skæg mail og kigge på den. Derefter er min konto begyndt at sende mails uden jeg gør noget.

Hvordan??

Hvordan kan det afhjælpes??
17. maj 2012 - 16:27 #1
Omgående udskifte KODEORD/PASSWORD til MAIL !!!
Avatar billede viuf Juniormester
17. maj 2012 - 17:51 #2
Har gjort.

Det mærkelige er at de mails der sendes, bliver sendt som en gruppe mail, og det kun er de samme ca. 10 kontakter fra min adr.-liste der får dem.

?????
Avatar billede viuf Juniormester
16. juli 2012 - 07:01 #3
lukker
Har skiftet mail adr