Avatar billede Lidam Nybegynder
17. maj 2012 - 15:21 Der er 4 kommentarer

Trådløs netværk: afbrudt - ikke mulighed for at aktivere

Jeg har et problem med det trådløse netværk på en ny acer aspire.

Det trådløse netværk er ikke slået til. Selvom vi trykker FN + F3, og det her står til at være tændt, så er der ikke lys i den lille lampe på siden af computeren, og i kontrolpanel/netværk og internet/netværksforbindelser står der "afbrudt" ved trådløs internet.

Der er trådløst netværk i huste, som virker på andre maskiner.

Er det netværkskortet den er gal med? Kan jeg selv komme til at aktivere det?

-Lise
Avatar billede mikaelch Novice
17. maj 2012 - 15:53 #1
har du prøvet afinstallere og installere igen for mig når jeg havde samme problem fungeret det igen
Avatar billede ospe2650 Nybegynder
17. maj 2012 - 16:38 #2
Hej

prøv at checke hele vejen rundt på computeren. Der sidder måske en mekanisk lille skyder, der slår trådløst netværk fra og til.
Avatar billede Lidam Nybegynder
17. maj 2012 - 16:44 #3
Afinstallere hvad helt nøjagtigt?
Avatar billede mikaelch Novice
17. maj 2012 - 17:12 #4
af installere programmet netværk og tilføje netværkskort bagefter igen sådan gjorde jeg

http://www.howtoforge.com/vodafone_mobile_connect_card_driver_linux

http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_1360.html er det ikke denne her driver prøv installere jeres driver igen