Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2012 - 21:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

wi-fi printer til iPad

Jeg har købt den nyeste Ipad og jeg har en Brother printer tilsluttet min Router. iPadden kører fint på nettet over wi-fi, men hvordan får jeg den til at finde printeren. Jeg bruger ellers printeren fra min stationære, og det kører fint, men på kabel.
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2012 - 22:25 #1
hej du skal ha bluetooth eller VPN server
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2012 - 22:47 #2
Ok og hvordan får jeg så lige det?
Avatar billede Slettet bruger
16. maj 2012 - 23:50 #3
http://download.fyxm.net/Insistsoft-SSL-68487.html

eller vis du har bluetooth såkan du også jeg tror bluetooth  er nemmer :-)
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2012 - 00:25 #4
Printeren kører over netværket og har ikke Bluetooth. Det andet er bare for meget lige nu, det må vente.
Men tak for info, læg venligst et svar:)
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2012 - 19:25 #5
her
Avatar billede jbz Novice
21. januar 2013 - 17:10 #6
Har lige løst mit tilsvarende problem ved at installere Netgears Genie software, der emulerer AirPrint for de 2 printere, som er tilsluttet min PC ( skulle også virke hvis printere er på en Mac). Printer el. Mac skal være tændt, men derefter ser iPad dem straks . Kræver ikke printdrivere på iPad.