Avatar billede tiger_dk Mester
15. maj 2012 - 15:45 Der er 1 løsning

Fjerne gammelt indlæg i nyhedsgruppe !

Hej

Jeg vil høre om, der er nogen der kan hjælpe her herinde. Jo alt, sagen er såleds, jeg har et gammelt indlæg i en nyhedsgruppe, der går en del år tilbage, som jeg meget gerne vil have slettet. Men nu er det således, at siden det blev skrevet er jeg gået fra Outlook Express og over til Windows Live Mail (har Windows 7), og for at det ikke er nok, så kan jeg ikke få adgang til nydhedsgruppen via Live Mail, ved ikke lige hvad jeg gør forkert. Jeg kan se gruppen og det indlæg jeg meget gerne vil have slettet, ude på "google grupper", jeg har også prøvet diverse ting derude, som prøvet en guide, ved at fjerbe gamle indlæg, men uden held. Jeg har ogaå prøvet at lede efter en "alm" e-mail adresse derude, på noget support, så man kan komme til at snakke med en levende person, uden alle de s..... guider osv, hvor man bliver sendt frem og tilbage.
Der er tilfældig ikke noget der kender en e-mail adresse på noget noget support på google grupper ?

Jeg har prøvet at "rappoter spam" og "rapporter dette indlæg" ved indlægget i google grupper ! jeg vil bare meget have det fjernet, slettet !!

Nyhedsgruppen, hvor det her indlæg ligger på hedder, alt.tv.magnum-pi og jeg kan simbelthen ikke komme i kontankt med den via windows live mail.

En ting, så så jeg tilfældig i dette link: http://www.w7forums.com/newsgroups-windows-live-mail-t9883.html noget med at Microsoft havde lukket ned for nogen servere i Okt. 2010, kan det havde noget at gøre med at jeg ikke kan komme i kontakt med den nyhedsgruppe ?

Håber der en der kan hjælpe mig !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede tiger_dk Mester
23. juni 2012 - 12:18 #1
siden der overhovedet ikke har nogen respons ioverhovedet, tager jeg som et svar på, at der ingen der ved hvad der skal gøres ! Så jeg lukker og napper pointene igen !