Avatar billede Slettet bruger
15. maj 2012 - 11:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet mail

Hej, Der blev i går sendt en mail til distributionslisten "alle" i vores organisation. En bruger har ikke modtaget denne mail, selvom han står på listen.

Hvordan kan jeg på Exchange 2010 se hvilke mails der er sendt til ham i en given periode?
Hvad kan der være blevet af mailen? (ex. fjernet via regel?)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
15. maj 2012 - 12:17 #1
På Exchange serveren er der et værktøj til at tracke hvad der er sket med mailen på serveren.
Kan desværre ikke huske navnet på det nu, men det er en del af Exchange installationen.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2012 - 09:37 #2
Læg svar.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2012 - 05:58 #3
Timeout.