Avatar billede magger Novice
12. maj 2012 - 21:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gmail i Outlook

Jeg har oprettet en gmail, som jeg gerne vil bruge Outlook til at læse. Det er i sig selv ikke det store problem. Men, jeg er i tvivl om, hvad der sker med alle mine gamle emails, når jeg nu sletter min nuværende konto fra Outlook og tilføjer den nye gmail. Jeg vil meget gerne beholde alle mine nuværende emails og have adgang til dem i Outlook, selvom jeg altså sletter den gamle konto og tilføjer den nye.

Er der nogen, der ved, om og hvordan jeg bærer mig ad med det?

/magger
Avatar billede jokkejensen Novice
12. maj 2012 - 22:20 #1
Outlook kan let administrere flere emails konti, jeg forstår ikke problematikken.

Vil du gerne kun have én indbakke altså flytte de gamle mails til din google konto ?
Avatar billede magger Novice
12. maj 2012 - 23:16 #2
Jeg vil gerne have alle mine gamle emails, som er modtaget på min tdc-adresse, til at ligge i min Indbakke sammen med de emails, jeg modtager på min nye gmail adresse.

Pt. er det ikke noget problem - jeg har begge konti tilføjet i Outlook, og alle mails fra både tdc og gmail vises fint i Indbakken. Så langt intet problem. Men hvad sker der, når jeg sletter min tdc konto fra Outlook?

Måske er det et sindssygt spørgsmål, for måske bliver alle mine gamle mails fra tdc adressen bare liggende i min Indbakke/andre mapper, men jeg er bare bange for at miste alle mine gamle mails med tilhørende adresser og historik, at jeg ikke tør bare at slette kontoen :-)

Giver det mening?
Avatar billede FroZties Nybegynder
16. maj 2012 - 22:52 #3
Dine mails bliver ikke slettet fra din indbakke selvom du sletter din TDC account, så det skal du ikke være bekymret for. Hvis du ikke bruger den mere så slet den.
Avatar billede magger Novice
11. juni 2012 - 08:51 #4
Tak for svar. Det virkede fint bare at slette tdc-kontoen :-)

Vil I lægge svar, så jeg kan lukke tråden?
Avatar billede FroZties Nybegynder
11. juni 2012 - 11:29 #5
...