Avatar billede Hieratic Nybegynder
10. maj 2012 - 12:21 Der er 5 kommentarer

Folk kan høre min lyd gennem min microphon. (USB, WINDOWS 7)

Hej Eksperter.

Jeg har i dag modtaget et Razor Megalodon og har glædet mig til at sætte det til, da jeg så snakker med en ven over skype fortæller han mig at han kan hører alt lyd som jeg hører (dog ikke sin egen stemme).

Jeg har fundet frem til en mulig synder af problemet men kan ikke finde ud af at rette det. Det lader til at det er fordi at min computer registerer mit headsæt som højtalere og ikke som headset?

Er der nogen der har prøvet dette eller kan hjælpe mig med at rette fejlen?

Har sat den til at give mange points da det betyder meget for mig
Avatar billede Blandy Praktikant
10. maj 2012 - 14:54 #1
Har du installeret softwaren til til produktet fra producenten? Det er ikke sikkert at windows selv kan finde ud af, at håndterer headsettet korrekt.
Avatar billede Hieratic Nybegynder
11. maj 2012 - 00:21 #2
Ja har været der inde og downloade den jeg kan også sagtens bruge headsetets funktioner osv dog kan andre hører min lyd :S
Avatar billede Blaine Nybegynder
11. maj 2012 - 18:21 #3
Har du prøvet et andet program end skype, for eksempel mumble, for at se om det er en indstilling i skype?
Avatar billede Hieratic Nybegynder
12. maj 2012 - 11:50 #4
Det har jeg faktisk ikke men kan godt lige forsøge.
Avatar billede Hieratic Nybegynder
09. juli 2012 - 17:25 #5
Undskyld jeg ikke har svaret tilbage jeg har været på ferie.

Folk kan stadig høre min lyd (både musik og gaming lyd) kan nogen hjælpe mig med dette?