Avatar billede ngr Praktikant
08. maj 2012 - 20:58 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hente og sende mials fra gmail konto

Det lykkedes engang for mig at få Outlook til at hente/sende mail fra/til min gmail konto, men nu kan jeg ikke huske, hvordan jeg gjorde.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2012 - 21:09 #2
gå ind på din gmail-konto, vælg indstillinger, videresendels og pop3/imap
imap - ting bliver på gmail, pop3 - du henter og tømmer gmail
vælg en, og klik på Konfigurationsvejledning
Så har jeg ikke hjulpet, men bare læst den side, du ikke gad. Du finder vel så selv ud af resten???
Avatar billede ngr Praktikant
08. maj 2012 - 21:49 #3
#1: Der står: Klik på Gears-ikonet øverst til højre
Men jeg aner ikke, hvad et gears ikon er, og der er ikke nogen deroppe, som passer med resten af beskrivlesen.

#2: Jeg aner ikke, hvad du snakker om.
08. maj 2012 - 22:05 #4
[Gears-ikonet] - et ICON der ligner et TANDHJUL  - næsten øverst højre ...
Avatar billede claes57 Ekspert
08. maj 2012 - 22:07 #5
du har vel en gmail-konto?
gå ind på
https://mail.google.com/mail/#inbox
i højre side (næsten for oven) er en tandhjul (indstillinger)
klik, og vælg indstillinger - der er en menulinje med bla videresendelse og pop3/imap
resten er som i #2
Avatar billede ngr Praktikant
08. maj 2012 - 22:51 #6
#4: 1.000 Tak for det, det VIRKER fanme.
Har du et svar til points?

#5: Nej
09. maj 2012 - 07:13 #7
Ping...

Deles mellem flere !!!