Avatar billede Bibberbus Nybegynder
07. maj 2012 - 19:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Live Essentials

Jeg kan ikke få lov til at installere Messenger, jeg får afvide at jeg skal downloade Live Essentials, og det får jeg så ikke lov til da jeg får en besked om at jeg IKKE er administrator på min egen computer, hvilket ikke er rigtigt, det er tjekket op til 100 gange. Så hvad kan jeg gøre?  Jeg køre Windows 7. Håber virklig der er nogle der kan hjælpe mig. :-) P.S Jeg er ikke for skarp til alt det her computer halløj, så skær det gerne ud i pap.;-)
Avatar billede sand321 Nybegynder
07. maj 2012 - 20:09 #1
Kan du højreklikke på filen i stifinder og vælge kør som administrator?
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
07. maj 2012 - 21:05 #2
Nej...det tror jeg ikke jeg kan. Jeg har købt min computer gennem Dell, og fik ikke den Danske version med, så alt står på Engelsk. Men jeg har været inde i Administraive Tools...og dèr står jeg som administrator. Så derfor forstår jeg heller ikke at Live Essentials ikke mener jeg er administrator. Jeg får en meddelse om at jeg skal logge på som administrator.
07. maj 2012 - 21:13 #3
Du er kun ½ Administrator - derfor #1 trixet ...
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
07. maj 2012 - 22:08 #4
Øhmm...hvad betyder #1 trixet?
07. maj 2012 - 22:12 #5
Hvad står der i #1 ->
...Kan du højreklikke på filen i stifinder og vælge kør som administrator? ...
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
07. maj 2012 - 22:14 #6
Uha...nu tror du sikkert jeg er helt ude i hampen...men hvor skal der stå #1-> ?  Er det noget jeg skal indtaste nogen steder eller?
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
07. maj 2012 - 22:25 #7
Og hvilken fil er det jeg skal højre klikke på? :-)
07. maj 2012 - 22:28 #8
Når du har DOWNLOADED filen [wlsetup-web.exe] fra http://windows.microsoft.com/en-US/windows-live/essentials-home
så gem [wlsetup-web.exe] et sted på din PC som du 100% kan finde igen i næste linie...

HøjreKlik på den wlsetup-web.exe] (du kan vel finde den igen?) - I menuen der dukker på vælger du "Kør som Administrator..."
Avatar billede store-morten Ekspert
07. maj 2012 - 22:35 #9
Når der skrives #1

så henvises til kommentar nr. 1 ;-)
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
07. maj 2012 - 22:43 #10
Ah...så blev jeg det klogere. :-)
Jeg har lige prøvet at højre klikke på  filen wlsetup-web.exe, men der kommer samme fejl meddelse om at jeg skal logge på som administrator. Har du andre forslag? :-)
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
08. maj 2012 - 21:57 #12
Beklager...det virkede desværre heller ikke... Men tak til Jer der alligevel forsøger at hjælpe. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. maj 2012 - 17:26 #13
Windows 7 har en "skjult" administrator konto. Prøv at aktiver den, og se om ikke du kan fra den konto: http://www.alt-til-windows.dk/?Tips/SlaaSuperAdministratorAccountTil/494
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
09. maj 2012 - 22:30 #14
Det var der desværre heller ikke held med...der må være et eller andet galt et sted...sådan noget møg...:-(  Jeg får stadig samme fejl meddelse.
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
29. juni 2012 - 18:24 #15
Jeg har desværre stadig ikke fået løst mit problem...:-(
så jeg må give fortabt...øv.

Tak for de forslag der har været.

Med venlig hilsen
Heidi
Avatar billede Bibberbus Nybegynder
21. juli 2012 - 20:22 #16
:-(