Avatar billede clausito Seniormester
05. maj 2012 - 19:11 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Picasa webalbum

Har oprette Picasa webalbum

Hvordan får jeg det på en hjemmeside? De har bedt om link til picasa webalbum og deres hjemmeside

Hvor finder man webadresse på picasa webalbum

Kan man lave link på Facebook til Picasa webalbum

Har oprettet hjemmeside på 123hjemmeside - kan man lave link her (ikke vigtigt)

Har egen hjemmeside. Hvordan laver man link her
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2012 - 19:37 #1
Hvor finder man webadresse på picasa webalbum

Ikke helt forstået????
Du siger, du har oprettet en Picasa webalbum. Gå ind på den, så står adressen jo i adresselinjen i din browser.....

https://picasaweb.google.com/ + dit brugernavn
Avatar billede clausito Seniormester
05. maj 2012 - 20:29 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2012 - 20:39 #3
Hvad prøver du at fortælle med det link?
Avatar billede pstidsen Novice
05. maj 2012 - 20:39 #4
Avatar billede pstidsen Novice
05. maj 2012 - 20:41 #5
#3: Tror det er at hver bruger ikke har et unikt link i adresselinjen =)
Avatar billede clausito Seniormester
05. maj 2012 - 20:44 #6
Bare vise at det er mit webalbum. Er det ikke fungerende

Kan jeg sende mit webalbum til en vens mailadresse

MEN VIST BEDST JEG STOPPER DETTE INDLÆG. KAN IKKE LIDE JERES TILGANG TIL MINE SPØRGSMÅL. DUMHED ER OGSÅ I ORDEN OG UVIDENHED ER VEL EN DEL AF DETTE FORUM
FORNÆRMET - NEJ. FINDER ANDRE MULIGHEDER FOR SVAR
Avatar billede pstidsen Novice
05. maj 2012 - 20:48 #7
Hvad med #4? :)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2012 - 20:52 #8
lausito >> Forstår slet ikke din sidste kommentar???

Jeg har hverken talt om dumhed eller uvidenhed, eller andet. Jeg prøver bare at hjælpe dig??????

Her er et link til mit Webalbum: https://picasaweb.google.com/olevejmand

Nemlig https://picasaweb.google.com/ + brugernavn  (som skrevet tidligere)
Avatar billede vejmand Juniormester
05. maj 2012 - 20:58 #9
Og her er en hjemmeside, hvor jeg linker til mit Webalbum, så det er altså ikke så svært.  :-)

http://www.lemsognsjagtforening.dk/page7.html
Avatar billede AnnetteAalborg Nybegynder
15. maj 2012 - 21:25 #10
Hej.
Jeg er ny her og er måske ikke helt på rette spor.
Sagen er, at jeg har lagt billeder på nettet i Picasa - og nu kan jeg ved gud ikke finde ud af hvordan jeg får dem væk igen - fordi jeg ganske enkelt ikke kan huske hvilke koder jeg har brugt.
Jeg kan kun se at jeg hedder AnnetteAalborg. Og jeg mener ikke jeg havde Google konto dengang jeg lagde dem ind. Vist kun Yahoo / Hotmail??
Er der noget som helst at gøre ????
På forhånd tak - mvh Annette
Avatar billede pstidsen Novice
15. maj 2012 - 21:35 #11
Velkommen til Eksperten.dk

Du skal lave dit eget spørgsmål og ikke skrive i en tråd der er lukket.

Dog kan jeg give dig et fif. Prøv det her: https://www.google.com/accounts/recovery
Avatar billede valsbol Seniormester
20. september 2012 - 10:15 #12
Jeg tror jeg har et svar til dig. Du skal gå i albumegenskabet og ændre til offfentligt eller dem med linket. Når du så vender til bage til dit webalbum fremkommer muligheden i højre side. Jeg håber dette er svar på dit spørgsmål, men der er måske allerede nogen andre, der har givet dig dette svar.