Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2012 - 15:08 Der er 1 løsning

AS3 - returner en liste med alle variabler i et object eller på stagen?

jeg skal bruge en funktion, der returnerer alle variabler, der er blevet sat i et object eller på stagen, i AS3.

fx.

var variable1 = "hej"
var variable2 = "davs"

function returnerer:
array[0]="variable1='hej'"
array[1]="variable2='davs'"

Det skal bruges til at gemme alle variablerne, når en spiller logger af.
Jeg vil også helst gerne undgå alternativet med at SÆTTE variablerne i et array fra starten.

Er der nogen, der ved hvordan man gør det?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2012 - 18:46 #1
afslutter