Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 17:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

win 7

Hej
jeg har win 7 ultimate ...jeg har lige købt et nyt bundkort 64 bit

mit gamle bundkort var 32 bit.
finder win7 selv ud af det eller skal jeg ud og købe et nyt styresystem - 64 bit .?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 18:25 #1
hvis du vil bruge 64 bit styresytem skal du købe en licens og cd

du kan se her

http://www.dataengros.dk/software.htm

vælg f.eks 64 bit ultimate der kan det hele

men det her er priserne ca.

http://www.dataengros.dk/software/windows-7-64bit/
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2012 - 18:25 #2
du kan sagtens køre en 32bit windows der - men du kan så ikke bruge mere en ca 3½gb ram.
Hvis du vil/har mere ram, så skal du opgradere din windows til 64bit. Enkelte gamle ting (der bruger 8 eller 16bit kode) kan så ikke køres, da det ikke understøttes - men du kan så afvikle disse programmer via en virtuel xp-maskine.
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2012 - 19:23 #3
ok så må jeg til lommen  :)