Avatar billede Nirmin91 Nybegynder
27. april 2012 - 07:38 Der er 4 kommentarer

Datalogi eksamen!

Hej :)

Vi er omkring 4 personer der læser Ha(mat) på CBS og har brug for hjælp til datalogi eksamen. Vi vil gerne have hjælp til vores kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling hvor programmet skal skrives i C++.
Håber nogen kan hjælpe

På forhånd tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
27. april 2012 - 08:03 #1
nu køber man jo ikke en uddannelse i dk - men læser sig til den. ;)
Avatar billede Nirmin91 Nybegynder
27. april 2012 - 08:07 #2
Helt klart men vi vil også kun have hjælp til den og ikke at få den lavet af en anden:)
Avatar billede chalde Seniormester
27. april 2012 - 08:31 #3
Tag over på Ditlab og hør et par Ha(IT)/Cand.Merc.IT'erne ad (de fleste er formentlig til java/c#, men det er da et forsøg værd).
De har kælder og stueetagen i bygningen ved siden af Kilen:
http://bit.ly/IJbdfc
I dagstimerne kan du komme ind i bygningen og til kælderen, resten kræver dog kort.
Avatar billede mireigi Novice
27. april 2012 - 09:35 #4
Er enig med claes57.

I bør lave det selv. Hvad vil i gøre, hvis der bliver stillet spørgsmål til implementeringen, som jeres købte udviklere har foretaget? Så kan i ikke svare på det.