Avatar billede x-zomp Nybegynder
07. august 2001 - 20:48 Der er 8 kommentarer

logo!

Jeg skal bruge et logo!

Til september kommer Silent Hunter 2.

www.silenthunter.nl under orders kan man se at man skal ha et logo!

Logo må meget gerne være et billede af en tiger!
Hvis du har et billede som form som et øje med en tiger i midten! \"pupillen\" sådan noget liggende må det gerne være!
Men hvis det er for besværligt så bare et billede af en tiger!

logoet skal være på den tomme plads af billede \"http://x-zomp.subnet.dk/14_flot.jpg\"

Håber at i gider hjælpe så ville det være skønt!
Avatar billede x-zomp Nybegynder
07. august 2001 - 21:24 #1
Kan i ikke bare skrive en kommentar.
Eller bare skrive hvor jeg kan få hjælp?
Avatar billede x-zomp Nybegynder
07. august 2001 - 21:46 #2
her sker da ikke så meget!
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. august 2001 - 22:48 #3
Et 3D LOGO???

eller et renderet billed??

ZeroHero
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. august 2001 - 23:31 #4
jeg kan godt prøve at lave noget i photoshop til dig. > kan du ikke sige nøjagtigt hvor stort (pixel x pixel)
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. august 2001 - 00:02 #5
Jeg er ved at lave logoer til et par andre sites, prøv at se disse til en VW klup

http://www.bufferzone.dk/bannerzone/vwgrafik.htm

Jeg laver også gerne til dig, hvis du ved lidt om hvad du vil have

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede jensb Nybegynder
08. august 2001 - 00:12 #6
bufferzone ->

wow, de er s\'gu flotte nogle af de VW logoer!!!

Har den VW-klub købt dem alle, eller er det bare nogle du har lavet som forsøg? Kunne man i så fald få fingre i et enkelt af dem? eller er det noget der koster $ ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. august 2001 - 00:21 #7
Det er rent leg og de koster ikke noget, hvad vil du have, hvad størrelse, hvad baggrundsfarve (også hvis du vil have dem gennemsigtige), du kan maile på kim@bufferzone.dk
Avatar billede jensb Nybegynder
08. august 2001 - 00:31 #8
kanon...jeg har lige sendt dig en mail