Avatar billede splitbus Nybegynder
23. april 2012 - 15:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iPhone mm kan ikke finde min NAS

Jeg har haft det oppe og vende før og har endnu ikke fået løst mit store problem.

Har en LG NAS N2A2 som jeg sagtens kan tilgå udefra, men når jeg søger med diverse Apps kan de ikke finde min NAS.

Jeg har enablet DLNA & UPNP, men :(

Det jeg meget gerne villle kunne er at afpille min musik fra NAS'en feks. vha Plugplayer på min iPad / iPhone, så det ikke er nødvendigt at ha en computer stående tændt.

Hvis jeg i LG NAS App skriver den direkte sti og det rigtige bruger / pasord får jeg fejlmeldingen "Login failed". det ser ud som om den overhovedet ikke er i kontakt med NAS

Når jeg søger med App'en Browse UPnP finder den kun TDC routeren.
BTW er der nogen der ved om man skal ha en anden router når man skifter fra 10/ til 50/5 ?

Jeg har været alle indstillinger igennem på både min TDC HomeBox og min NAS.

Det er virkeligt et stort problem at jeg ikke kan afspille min musik på ønskede måde.

Håber der er nogen der vil tage mig seriøs og hjælpe med mit problem
Avatar billede pretttyfly Praktikant
23. april 2012 - 15:56 #1
når du går fra en 10 mb til en 50 skifter du sandsynligvis fra adsl til vdsl, og ja så får du en anden homebox.
Avatar billede splitbus Nybegynder
23. maj 2012 - 19:30 #2
......
Avatar billede splitbus Nybegynder
23. maj 2012 - 19:30 #3
prettefly vil sende et svar ?