Avatar billede mogensand Nybegynder
23. april 2012 - 10:49 Der er 6 kommentarer

Skype problem

Er der nogen der kan hjælpe mig for min skype forbindelse lukker hele comp. ned efter ca 5 minutter og jeg skal så starte comp.forfra kan jeg være registreret hos skype som misbruger og den så lukke automatisk ned (jeg har aldrig misbrugt skype forbindelsen)Jeg har læst at det kan være at min comp. bliver for varm dette er ikke tilfællet.
Jeg er pensionist og bor i spanien og taler ikke spansk og kan ikke skrive engelst så jeg må have fat i en Dansker der er til at forstå.
Hvis ikke i kan hjælpe så er jeg meget interesseret i en e-mail til skype support et eller andet sted i verden.
På forhånd tak
Mogens Andersen
Benidorm
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2012 - 11:16 #1
du kan have en for lille hastighed på internettet (specielt upload) hvis det sker mens du er aktiv på skype.
Hvis det sker bare skype er aktiv i systembakken, og du ikke er i gang med et opkald, så afinstaller skype - genstart maskinen - tjek, at maskinen kører ok - installer skype igen og tjek om fejlen er kommet tilbage eller er væk.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2012 - 11:57 #2
sad for et par måneder siden og skypede via en trådløs 10 mb forbindelse og det gik ganske godt indtil jeg startede videoen i den
det kunne den ikke klare
så det er muligvis din hastighed
Avatar billede mogensand Nybegynder
23. april 2012 - 14:20 #3
Tak for dit svar men det er et nyt problem der er kommet til , det har ellers altid virket uden problemer jeg modtager 8,5 mb og 0,600 i opload .det er altid været okay men ikke mere.

Hilsen Mogens
Avatar billede vejmand Juniormester
23. april 2012 - 15:23 #4
Her er én med lign. problem, måske der kommer et svar, tråden er helt ny.....
http://community.skype.com/t5/Windows/Skype-works-for-about-30-minutes-then-crashes-Windows-7-I-have/m-p/674691
23. april 2012 - 16:05 #5
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://gratisupload.dk/vis_billede/63279/
http://gratisupload.dk/vis_billede/667708/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede claes57 Ekspert
23. april 2012 - 20:01 #6
hastighed på forbindelsen er ok (skal være 400k upload til video).
Du har muligvis fået indlæst et program ved siden af, der napper din båndbredde.