Avatar billede hrole Mester
21. april 2012 - 23:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone og NAS

Hej,

Dette område er nyt for mig og jeg har forsøgt at google, men får ikke præcis besværelse af mine spørgsmål.

Da vi gerne vil kunne høre vores musik, se hjemmefoto- og video via iphone og på vores TV overvejer vi at købe en NAS.

Vi har foreløbig følgende: 2 iphones, et HD-tv, en forstærker/dvd-afspiller, trådløs router (netgear vvg2000-1), to bærbare og en stationær (alle tre med win7).

Jeg har kikket på WD Mybook (http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4395325).

Såfremt vi køber mybooken er det da muligt at streame videoklip fra mybooken via iphonen til tvet (via hdmikabel)?

Og kan man samtidig på den anden iphone lytte til musik fra mybooken?

Er det muligt at se fotos fra mybooken på den bærbare pc?

Fordele/ulemper ved ovenstående opsætning?
Avatar billede sand321 Nybegynder
22. april 2012 - 22:09 #1
Har nu tjekket My Book Live ud og det ser ud til at være en fin løsning, men du kan ikke streame videoklip fra mybooken via iphonen til tvet vha. de apps WD tilbyder.

Men du kan sagtens høre musik på iphonen og se fotos på den bærbare pc på en gang vha mybooken.

Mht. til video kan du jo altid koble en computer til TV'et via HDMI.
Avatar billede hrole Mester
24. april 2012 - 20:35 #2
Det ser ud til det ikke er den løsning jeg skla vælge alligevel.

Smid svar
Avatar billede sand321 Nybegynder
24. april 2012 - 20:41 #3
Ok.. Her er et svar :)