Avatar billede bruger-1 Nybegynder
21. april 2012 - 17:38 Der er 1 løsning

Dansk Kabel Tv & D-Link Dir855 Router

Hej Eksperter

Jeg har internet fra Dansk Kabel Tv. Problemet er, at når jeg sætter min router til direkte fra stikket, så har jeg udsving, både på kabel og wifi nettet. Den hopper af og på igen lidt efter.

Når jeg har kabel direkte fra stikket til min comp (iMac), så er der ingen problemer. Er der evt noget opsætning på min router som jeg ikke har fået lavet? Skal siges, jeg er i et boligselskab, så vi deler båndbredden.

Håber i kan hjælpe.
Tak
Avatar billede bruger-1 Nybegynder
22. april 2012 - 19:20 #1
Lukket. Fandt selv ud af problemet. Skulle mene det var mangel på DNS-srv.