Avatar billede avminarm Juniormester
21. april 2012 - 11:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Egen cloud service via netværk og USB

Hej

Jeg har købt mig en asus RT N56u router og er mægtig glad forden.
Jeg har sluttet en USB disk til den og kunne godt tænke mig at lave min "egen" cloud service så uanset hvilken pc jeg bruger ligger filerne både på pc og på USB disken (en slags backup)

findes der software til dette?
Avatar billede juleulven Nybegynder
21. april 2012 - 11:25 #1
Hvis jeg var dig brugte jeg nogle af de features der allerede eksisterer ... f.eks google dropbox

hvis du selv skal igang kræver det noget "synkroniseringssoftware" og en del andet bøvl .. og det skal vedligeholdelse og kontrolleres ...
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2012 - 11:49 #2
hvad med at kigge lidt på dine gamle spørgsmål
der ville komme mange flere bud til dig

ok det er dit valg

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/avminarm

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

m.v.h
Avatar billede avminarm Juniormester
21. april 2012 - 12:46 #3
juleulven>> jo det har jeg overvejet, men jeg ville nu gerne benytte noget lokalt (bruger dropbox idag men til andet)

treatmenice>> sikke en underlig kommentar -jeg har været på E længe og kender godt etiketten.

Ja - jeg har nogle gamle ulukkede spørgsmål - men come on - er du ikke lidt for langt fremme i skoene!!! har du ikke andet at lave?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2012 - 13:44 #4
så ved du også den ikke er så underlig
når du nu kender "etiketten" er det måske mere underligt du ikke følger den

det er jo også forkert af mig at påtale det hvis du havde glemt det længere er den ikke
Avatar billede avminarm Juniormester
21. april 2012 - 15:06 #5
ok så siger vi det - jeg ville nu hellere have nogle konstruktive svar istedet for en kommentar om 6 åbne spørgsmål?? jeg er næppe "stor kriminel" i den retning på E - desuden kunne du have gjort dig ulejligheden og lige klikke ind på sprg som er åbne og se at ingen er blevet snydt? - så kunne du gå min historik igennem og se hvordan min adfærd historisk har været...

så havde du næppe komenteret - men nok om det...

(NB du (treatmenice) behøver ikke kommentere på dette med mindre du kan bibringe noget interessant)

videre...
Avatar billede avminarm Juniormester
28. juli 2012 - 09:12 #6
lukker