Avatar billede knyfi Nybegynder
19. april 2012 - 20:12 Der er 2 kommentarer

Tysk!!

Hey jeg er en fyr som har valgt at læse tysk på fjernundervisning fra folkeskole niveau til Gymnasiel B niveau. Grunden til at jeg valgte det var at jeg ikke bestod Spansk til min studenter eksamen sidste år. Jeg er dog kommet så langt bagud på grund af en indlæggelse, at jeg er nået til den erkendelse at jeg ikke kan nå det. Det er vigtigt for mig at få lavet de her tysk lektioner for ellers kan jeg ikke komme op til min eksamen til sommer. Og jeg kan ikke komme ind på mit drømmestudie, som er Historie, hvor de har kravet at man skal have to fremmedsprog.. Jeg er villig til alt, jeg vil gerne give lidt til den venlig sjæl der vil hjælpe mig:)
Ved godt det ikke har så meget relevans herinde men jeg er desperat..
Avatar billede Blueeyez Mester
19. april 2012 - 21:09 #1
Et godt råd er at du skal se tysk fjernsyn/film så meget som muligt, du kan os tage tyske ord evt "enttäuschen" på skufferne hjemme ved dig, så hvergang du skal i følgende, så skal du udtale det :)

Min tysk lærer havde engang en elev der så tysk tv i sin sommerferie (Og nok mere til) og han fik 12 i karakter.. (Jeg går ikke ud fra du skal have top karakter, men hvis du kan lidt tysk så er det værd at overveje :) )
Avatar billede mireigi Novice
19. april 2012 - 23:53 #2
Hurtig søgning på Google:
http://www.deutsch-lernen.com/