Avatar billede soereno Nybegynder
19. april 2012 - 12:49 Der er 1 løsning

KIX script

Har et problem:

PDF fil med udtræk af et antal billetter. Hver billet kan identificeres med et nummer.

Jeg skal finde forskellige dokumenter baseret på nummeret.

PDF filen gemmes som .TXT fil. Nummeret sættes ind i KIX SCRIPT og burde komme ud med en excell liste over fundne billetter.

Det gør den også men den selekterer ikke. Den kommer kun ud med total listen.

Nogen der har kendskab til script og som kan give et hint hvad der kan være galt?
Avatar billede soereno Nybegynder
18. juni 2012 - 09:17 #1
er afsluttet