Avatar billede PolleKolding Mester
19. april 2012 - 08:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukke for spørgsmål

Jeg har nu forsøgt på forskellig måde at få lukket mit spørgsmål. Det er dog ikke lykkedes mig.

Jeg har fulgt rådet som står herunder, men kan ikke finde nogen boks der hedder "Accepter dette svar". Hvordan får jeg lukket mit spørgsmål.
venligst
PolleKolding

Når der er kommet et svar som du kan bruge, så klikker du ud for selve svaret i boksen "Acceptér dette svar". Derefter accepterer du svaret i den boks som dukker frem.
Er løsningen kommet gennem en kommentar, skal du stadig give point. Du skriver bare, at bruger XXX har løst problemet og beder vedkommende om et svar. Når svaret kommer, accepterer du bare dette.
Avatar billede foodear Praktikant
19. april 2012 - 08:33 #1
Det kræver vel at der afgivet et svar før du kan acceptere det

Dette indlæg er et svar som kan accepteres, men du skal ikke give mig point, læg selv et svar og accepter så dit eget svar.
19. april 2012 - 09:46 #2
Avatar billede PolleKolding Mester
03. juni 2012 - 10:10 #3
Ok kan jeg nu lukke
Avatar billede foodear Praktikant
03. juni 2012 - 10:27 #4
Så fandt du af det :-)
Avatar billede PolleKolding Mester
03. juni 2012 - 11:44 #5
ja