Avatar billede max-payne Nybegynder
18. april 2012 - 00:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

glemt password/kodeord - Spm vedr. Eksperten

Som nogen allerede er klar over. Bruger Jeg og Peter Eiken samme internet forbindelse, samme IP-addy.
Peter Eiken har glemt sit Password/adgangskode. Han indtaster sin G-mail adresse og anmoder om at få tilsendt ny adgangskode.
Han modtager en e-mail som han aktiverer, hvorefter han får tilsendt en ny adgangskode/password.
Når han derefter prøver at logge ind, så virker den nye adgangskode/password ikke. Heller ikke selvom han venter 24 timer for at Eksperten kan opdaterer.
Han har flere gange sendt E-mail til IDG hvor han beskriver problemet, men han få ikke noget svar.
Peter Eiken ønsker ikke at oprette en ny profil, da han ofte gennemser ældre/tidligere oprettede Spm med gode svar/indlæg for at finde løsninger på det han nu har glemt.
Håber at nogle Eksperter kan hjælpe ham og mig, så han ikke skal bruge min profil. Det er noget værer rod.
Jeg gir 0 point da spm vedr. E er gratis.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. april 2012 - 00:33 #1
Prøv at send en intern besked til Lars om problemet, så tror jeg han løser det for jer: http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/lars_pcworld.dk
Avatar billede tobrukDk Novice
18. april 2012 - 01:59 #2
Lars er meget hurtigt til at svar tilbage.. :D
Avatar billede max-payne Nybegynder
22. april 2012 - 03:29 #3
Jeg har sendt spørgsmålet til ham men jeg får intet svar ???????
Avatar billede max-payne Nybegynder
22. april 2012 - 03:31 #4
jeg har sendt spm til ham men der kommer ikke svar ??????
Avatar billede max-payne Nybegynder
22. april 2012 - 03:32 #5
jeg har sendt spm til ham men der kommer ikke svar ??????