glemt password/kodeord - Spm vedr. Eksperten
Som nogen allerede er klar over. Bruger Jeg og Peter Eiken samme internet forbindelse, samme IP-addy.Peter Eiken har glemt sit Password/adgangskode. Han indtaster sin G-mail adresse og anmoder om at få tilsendt ny adgangskode.
Han modtager en e-mail som han aktiverer, hvorefter han får tilsendt en ny adgangskode/password.
Når han derefter prøver at logge ind, så virker den nye adgangskode/password ikke. Heller ikke selvom han venter 24 timer for at Eksperten kan opdaterer.
Han har flere gange sendt E-mail til IDG hvor han beskriver problemet, men han få ikke noget svar.
Peter Eiken ønsker ikke at oprette en ny profil, da han ofte gennemser ældre/tidligere oprettede Spm med gode svar/indlæg for at finde løsninger på det han nu har glemt.
Håber at nogle Eksperter kan hjælpe ham og mig, så han ikke skal bruge min profil. Det er noget værer rod.
Jeg gir 0 point da spm vedr. E er gratis.