Avatar billede Alpha-Centauri Nybegynder
16. april 2012 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AMD HD 7770 performance mod GeForce GTX560

Hej folkens,

Har haft min non-gamer bærbar (Acer Aspire 7741, Intel® Core™ i3-330M 2.13 GHz Processor, Radeon 5650)i snart 2 år og på den tid er der enligt gået meget tid med at spille let-vægts spil som L4D2. Nu vi jeg have en gamer pc til en 6000,- med windows 7, og skal også have fat i en skærm.

Har haft MM-vison Game i kikkerten for en tid, men nu ser jeg at komplett har opgraderet deres Gamer 5K med et AMD HD 7770 som skulle være noget af det nyeste indefor mid-end performance.

Hvad dur? AMD HD 7770 mod GeForce GTX560, eller skal jeg saste på noget helt andet?

overcloacking bliver nok ikke noget jeg kan finde ud af, heller ikke at samle en pc selv, men den skal kunne klare sig godt til alverdens spil som Skryrim, Diablo III, MW3 måske endda BF3.

En der kan hjælpe mig? :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2012 - 17:01 #1
Avatar billede mnewman Nybegynder
16. april 2012 - 17:11 #2
Jeg kan kun tale af egen erfaring, og mit MSI Geforce 560 GTX TI
køre vikeligt godt og upåklageligt, køre BF3 på high uden lagg, samme med witcher 2.

så kun thumbs up til det kort herfra hvertfald.
Avatar billede Alpha-Centauri Nybegynder
16. april 2012 - 22:19 #3
Så vælger jeg da 560 GTX :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
16. april 2012 - 22:22 #4
#3 Jeg kan se du er ny herinde, men fremover, så gives point til vedkommende der giver løsningen til problemet, gøres ved og bede vedkommende smide et svar :)