Avatar billede agora_live Nybegynder
15. april 2012 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TEST: Personer og butikker i Århus søges

Til opstart af Service søger jeg 150-200 private og 2 butikker (bagere, pizza, grillbarer, cafe, etc).

Test Personer:
Vi skal bruge 150-200 personer som vil være behjælpelige med at modtage omkring 5 sms'er, OG svare tilbage på dem. Det bliver ikke lange besvarelser! Ønsker du at deltage i dette projekt send da en SMS med teksten: "  Tilmeld  " til telefonnummer 6080 4111.

Butikkerne:
Vi skal bruge 2-3 butikker som vil være interesserede i at have muligheden for at tilbyde special tilbud til en "selvvalgt" grupper af personer. Du vil få muligheden for at sende tilbud til de ovenstående personer GRATIS.

Yderligere information kan siges:

Butikkerne får IKKE brugernes telefon numre udleveret!
Når eksperimentet er færdigt bliver alle numre slettet fra vores databaser igen!
Avatar billede agora_live Nybegynder
17. april 2012 - 21:08 #1
Vi har testere nok, tak for hjælpen :-)
Avatar billede boogieman53 Nybegynder
11. juli 2012 - 11:03 #2
Det vil ikke være tilrådeligt at involvere sig i denne trådstarter. Han er den berygtede svindler, Kion Larsen, Stationsvej 16, 6622 Bække, som er politi-anmeldt for adskillige tilfælde af svindel. Han modtager penge fra mennesker, men "glemmer" at sende varerne. Han er en gemen svindler og dybt psykopat.