Avatar billede Slettet bruger
13. april 2012 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan undgår man at kunne trække i et billed html

Goddag alle eksperter.

Jeg har et lille problem.
Det drejer sig om at når jeg holder musen over et billede og trykker på det og trækker det væk, så holder musen stadig på et gennemsigtigt billede af det samme.

Mit spørgsmål lyder så, er der en kode hvor man kan undgå dette.

På forhånd tak.

Nick Nielsen

P.S Dette er mit første spørgsmål på siden her, håber det er gjort korrekt.
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. april 2012 - 12:40 #1
Altså låser musen sig til billedet? Har du trackpad?
Avatar billede claes57 Ekspert
13. april 2012 - 12:51 #2
det er en del af windows kopieringsrutine. Du kan kun undgå den ved at fjerne klik-mulighed på siden, og så får du heller ikke flere besøgende (siden vil hænge).
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2012 - 13:05 #3
okay det må jeg jo så leve med.

Men tak. :D